W czasie trwania gwarancji na sprawne działanie dostarczonego systemu informatycznego, która może wynikać jedynie z ewentualnych błędów
popełnionych w trakcie programowania, wymiana wersji systemów na nowsze
następuje bezpłatnie, ewentualnie w cenach dojazdu, instalacji i przeszkolenia
w zakresie nowych lub zmienionych elementów.
Szczegółowo, w okresie gwarancyjnym użytkownik uzyskuje od producenta oprogramowania:
- Bezpłatną nową wersję
posiadanego systemu.
- Preferencyjne ceny niegwarancyjnych usług informatycznych.
- Stały nadzór autorski nad eksploatowanymi systemami wraz z
zapewnieniem natychmiastowej reakcji na zgłaszane problemy i uwagi ze zwłoką nie przekraczającą 48 godzin. W przypadku serwisowania przez modem lub łącza internetowe czas reakcji jest natychmiastowy w godzinach pracy naszego
biura.
Wymiana wersji systemów na
nowsze po okresie gwarancyjnym, jeśli nie zawarto dodatkowej umowy
konserwacyjno-serwisowej następuje po dokonaniu opłaty aktualizacyjnej
wynoszącej 25 % aktualnej ceny licencji systemu uzupełnionej o koszty
dojazdu, instalacji i przeszkolenia bez nabycia nowych praw
gwarancyjnych. Aby uzyskać pełnię praw gwarancyjnych, identyczną jak
przy zakupie nowego systemu, przewidzieliśmy specjalną wersję opłaty
aktualizacyjnej wynoszącą 75% aktualnej ceny licencji poszczególnych
modułów. Standardowo gwarancja w takim wypadku przedłużana jest o
rok, jedynie gdy aktualizacja dotyczy równocześnie pięciu
podstawowych modułów to gwarancja zostaje wydłużona o dwa lata (wyjątkiem
jest system FKI “Mała Firma”, gdzie gwarancja może być
przedłużona tylko o 3 miesiące).
|