Jako producent oprogramowania dbamy o to i dokładamy wszelkich starań,
aby nasze systemy informatyczne działały bezbłędnie. Zdarza się jednak, że
przy tej wielkości naszych produktów oraz przy częstych zmianach przepisów
prawnych wprowadzanych przez ustawodawcę, użytkownik może napotkać
niewielkie problemy w zakresie eksploatacji. W takich przypadkach chcemy
usilnie podkreślić, że nie pozostawiamy użytkowników samym sobie tak w
okresie gwarancyjnym jak i pogwarancyjnym. Wynika to ze specyfiki naszego
oprogramowania, które nie jest produkowane masowo tysiącami a następnie
pakowane do pudełek przekazywanych do sklepów i księgarni. Nasze oprogramowanie jest elitarne, to znaczy instalowane najwyżej w kilkuset
miejscach za godziwą i rozsądną opłatą tak, że starcza nam chęci
i czasu na bezpośrednią obsługę i nadzór autorski nad ich użytkowaniem bezpośrednio u
naszych klientów. W obecnych czasach nawet odległości nie grają roli
ponieważ oprogramowanie serwisujemy także zdalnie przez modemy czy też
bezpośrednie łącza internetowe. Poniżej przedstawiamy to co uzyskuje się
lub można uzyskać dodatkowo oprócz samego oprogramowania w momencie jego
zakupu.
|